اطلاعیه مهم و فوری استعداد درخشان

۱۷ تیر ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۶ کد : ۲۳۰۹ اطلاعیه
تعداد بازدید:۳۴۶

اطلاعیه فوری و مهم

 

دانشجویان محترم استعدادهای درخشان فارغ التحصیل در رشته های مختلف مقطع کارشناسی حائز شرایط آئین نامه های استعداد درخشان و سهمیه های  بدون آزمون و با آزمون ورودی جهت دانلود و تکمیل فرم های  مربوط به استفاده از سهمیه در آزمون کارشناسی ارشد1398  به لینک های پائین مراجعه کنید:.

 

ضمناً دانشجویان استعداد درخشان بدون آزمونیک نسخه کپی از گواهی های شرکت در کارگاه های کمیته تحقیقات دانشجویی و مرکز مطالعات و مقالات  چاپ شده پژوهشی و طرح های تحقیقاتی اتمام یافته و مقالات ارائه شده در همایش ها و کنگره ها  را به همراه فرم های مربوط شماره 1و2 و3 تکمیل شده  و سایر مدارک تا پایان وقت اداری 5/5/1398 به آموزش کل یا مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی تحویل فرمائید یا به شماره 05432235320 فکس نمائید یا به ایمیل واحد استعداد های درخشان مرکز مطالعات به آدرس  talent @gmail.com.zabol ارسال فرمائید.

 در صورت عدم ارسال به موقع فرم ها و مستندات مربوط به دانشجویان بدون آزمون کلیه عواقب بر عهده شخص دانشجو خواهد بود و دفتر استعداد درخشان و آموزش کل مسئولیتی در قبال عدم ارسال به موقع مدارک از سوی دانشجو بر عهده نخواهند گرفت.

*متقاضیان واجد شرایط ثبت نام استعداد درخشان از تاریخ 98/4/29 لغایت 98/4/31 از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی ثبت نام استعداد درخشان را انجام دهند.

*دانشجویان محترم برچسب حاوی شماره داوطلبی آزمون کارشناسی ارشد را پس از اتمام آزمون به همراه داشته باشند.

جهت دریافت فرم ها  ادامه مطلب راکلیک نمایید.


نظر شما :